Fortsättningen på Twilight: The Graphic Novel

Den 11 oktober släpps fortsättningen på Twilight: The Graphic Novel.Kommer ni ihåg att den första delen bara innehöll första halvan av historien. Nu kommer fortsättningen. Dock är den på engelska. Jag vet inte riktigt när den kommer på svenska,men eftersom det är Twilight vi pratar om så borde det inte dröja alldeles för länge.

Jag läste första delen och jag gillade bilderna. De var väldigt fina. I och för sig föredrar jag att läsa riktiga böcker så att jag kan skapa mig en egen bild men eftersom originalbilden jag hade i huvudet första gången jag läste boken redan hade blivit utsuddad av filmversionen så spelade det ingen roll att jag läste den här boken.
Twilight: The Graphic Novel: v. 1 (inbunden)Twilight: The Graphic Novel (inbunden)

Den bilden på Edward är den andra volymen. Jag älskar verkligen att omslagen matchar och blir en hel bild när man lägger ihop dem. Dock ser det en smula töntigt ut när man bara har första boken och hon bara ligger där med sin hand utsträckt utan någon som helst anledning.

Vampire Academy: A Graphic Novel (häftad)
En annan bok som snart kommer ut i serieform är ju Vampire Academy. Den släpps den 23 augusti så är du väldigt sugen på en bok i serieform och inte kan vänta på Twilight så kan du ju alltid köpa Vampire Academy. Jag är inte riktigt säker på om den här boken bara innehåller första boken, Vampire Academy, eller om den innehåller fler böcker i serien.


Så ja, vad tycker ni?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag läser inte mycket serier alls, inte överhuvudtaget, men jag tycker ändå det är kul att det ges ut populära böcker i serieform.

:D

2011-08-17 @ 19:44:04
URL: http://bokclara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0