Veckans musik v.32


Edge of glory- Lady Gaga

Jag har varit galen i den här låten ända sedan den kom ut, anledningen till att jag inte har haft den som Veckans musik förrän nu är oklar. Väldigt oklar.. Men här har ni den i varje fall! I och för sig är jag ganska säker på att de flesta inte lyckats undgå denna sång,men man kan ju alltid lyssna en gång till.
Meningen med Veckans musik var väl kanske att jag skulle försöka presentera lite låtar som ni möjligtvis inte hört tidigare. Så jag antar att jag lika gärna kan lägga in en till låt. Förhoppningsvis har inte alla hört den här tidigare:






Family tree- Belle & Sebastian

Den här sången är också så himla bra. Den är väldigt mysig och lugn och man känner sig lite gladare när man lyssnar på den!

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om att Eric Van der Woodsen lämnar Gossip Girl? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0