Böcker jag gärna skulle vilja läsa under jullovet men antagligen inte kommer hinna

Det finns en hel hög av böcker hemma som jag verkligen vill läsa. Ett stort antal äger jag själv, ett ännu större antal har jag lånat från biblioteket. Det finns dock några böcker som jag vill läsa lite mer än de andra och jag hade tänkt försöka hinna med så många som möjligt under jullovet(kommer säkert inte bli så många...)


Järnkonungen- Julie Kagawa (Måste läsa till bokcirkeln, vill läsa också för den delen)
Erebos- Ursula Poznanski (Håller på och läser just nu, har cirka 100 sidor kvar i skrivande stund. Förhoppningsvis läser jag snart ut den,det känns som att jag har hållit på med den i en halv evighet.)
Anna and the french kiss- Stephanie Perkins (Den här har jag haft väldigt länge och jag borde läsa den för alla säger att den är så himla bra)
Yttersta offret- Richelle Mead (Denna bok har jag också haft väldigt länge och jag var eld och lågor över den när jag fick den och jag vill fortfarande veta hur Vampire Academy slutar,men jag orkar aldrig ta tag i den pga tjockleken, dessutom vill jag läsa den under ett lov så att jag kan sträckläsa!)
Harry Potter och Fången från Azkaban- J.K Rowling (Jag läste ju första och andra för ett tag sedan och jag vill verkligen läsa hela serien för det har jag inte gjort tidigare. Ännu en gång beror det på tjockleken)
Älskar-hatar- Jenny Downham (Den här verkar bara fantastisk!)

Sannolikheten att jag ska hinna alla dessa böcker är inte särskilt stor, dessutom kan det råka bli så att jag väljer att läsa någon julklappsbok istället. Förresten så kommer det bilder på de böckerna snart, så håll ut!

Finns det något speciellt som ni ska läsa under jullovet?

/Anna(:






Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag ska läsa ut Dash & Lily's book of Dares, följt av Gargoylen. Sen hoppas jag på att även hinna med The lightning thief :)

2011-12-26 @ 22:21:46
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, du menar förutom alla mina rec ex? Haha nej..Håller på med Freaky Green Eyes och sedan blir det Catching Fire och Kafka på stranden!:)

2011-12-26 @ 23:36:16
URL: http://bookcircle.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Åh! Härlig hög!

Jag själv satsar på att läsa först ut alla mina recensionex och lånade böcker och det hoppas jag går snabbt så jag kan börja hugga in på mina olästa böcker som lockar mig otroligt mycket! :D Jag måste verkligen sluta låna böcker ifrån bibblan!

2011-12-27 @ 01:14:59
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Lucy

Tycker att alla är väldigt bra böcker som du har där!

2011-12-27 @ 13:15:54
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0