Veckans musik v.52

Jag kan knappt tro det! Jag kan knappt minnas när jag senast glömde av att lägga in Veckans musik på en tisdag(förutom igår då), men nu har det alltså hänt. Vad jag skyller på? Att jag trodde att det var måndag eftersom mina föräldrar var lediga i måndags och det brukar de inte vara så jag tänkte att tisdag var måndag istället. Om ni förstår hur jag tänker.
What have I done- Anna Ternheim

Den här låten hittade jag för flera månader sedan för första gången och då lyssnade jag massvis på den. Sedan glömde jag av den, men när min granne nämnde Anna Ternheim och jag kände igen namnet var jag bara tvungen att kolla upp vilken sång jag hade tyckt om med henne. Det gjorde att jag blev kär i låten igen!
/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0