Alla hjärtans dag

Idag är det Alla hjärtans dag, något som jag inte brukar fira sådär jättemycket,men det är väl lite småmysigt.
Om man nu är som jag och inte har så mycket annat för sig idag så kan man ju alltid läsa en kärleksbok.


Jag antar att väldigt många redan läst Twilight men då kan man ju alltid bläddra lite i den och läsa sina favoritkapitel.

I Det händer nu utlovas nästan bara kärlek, och inte helt vanlig kärlek heller, eller det är väl fel att säga så,men vad jag menar är att det inte är tjej som blir kär i kille och kille som blir kär i tjej. Trevlig bok som tusan!

Lite mer lättläst bok om hur svår kärlek kan vara om man blir kär i någon man egentligen inte vill bli kär i.
Och när man har läst ut denna rätt så lättlästa bok så kan man ge sig på fortsättningen som till och med är bättre. Den heter Vad min flickvän inte vet.

En underbar kärleksbok om en kille och en tjej som varit kompisar sedan de var små. Killen är kär i tjejen men vågar inte berätta det för henne. Jag totalälskade den här boken!

När man gör en sådan här lista över kärleksböcker så måste man ju verkligen ha med vad som helst av Katarina Von Bredow, hennes böcker är grymt bra.

Vill man läsa något nytt istället för Twilight och tycker att övernaturliga varelser är trevligt då ska man läsa Fallen ängel. Väldigt bra och romantisk.


Vill ni har mer tips är det bara att fråga för jag älskar kärleksböcker:D

Har ni något tips på kärleksböcker som man absolut måste läsa?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: thilda

Jag måste bara säga: Sarah Dessen, vilken bok som helst. Nu hittade jag precis den här bloggen så jag har ingen koll på om du har läst någon av henne, men om du inte har det så gör det:)

2011-02-14 @ 15:11:51
URL: http://bokglantan.wordpress.com/
Postat av: Frida

SVAR: Jag förstår dig! :D Men jag gillar på något sätt den nya snön som föll. Den lyser liksom upp dagarna extra länge! :D

2011-02-14 @ 18:20:27
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: gudon

SV: Du kan vara med i alla fall :)

2011-02-14 @ 18:35:31
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vad mina vänner inte ved r sjuktbra

2011-02-15 @ 18:46:46
URL: http://bexi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0