Day 10:Favorite classic book

Hmm... Jag läser inte så mycket klassiskt även om jag skulle vilja det, det kommer ju ut så mycket nytt som jag ändå inte hinner läsa allt av.
Jag läste den lättlästa versionen av Stolthet och fördom av Jane Austen i höstas och den var väldigt bra så jag väljer den. Någon gång kanske jag läser den "riktiga" eller vad man ska säga.



Läser du mycket klassiker?


Och förresten,lyllos er som har sportlov nu. Jag hade mitt vecka 7 så nu är jag tillbaka i skolbänken igen,suck..
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Nea

Du borde läsa den"riktiga" också, den är verkligen bra!



Oj, jag har inte sportlov förrän nästa vecka x)

2011-02-21 @ 16:34:11
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Maja

stolthet och fördom är ju underbar! min absoluta favoritbok.

2011-02-22 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0