Day 6 A book that makes you sad

Förlåt,alltså jag måste verkligen skärpa mig med uppdateringarna. Det var ungefär en vecka sedan jag läste ut Hemligheter och jag har fortfarande inte skrivit en recension om den. Fy skam.


En bok som gör mig ledsen.. mmh, jag får iallafall en stor klump i magen varje gång Edward lämnar Bella i New moon. Men jag är inte någon person som är direkt överförtjust i ledsamma böcker. Jag tycker bättre om att bli glad av böcker.

MEN NU KOM JAG PÅ DET!! En bok som gjorde mig så sjukt ledsen var Skuggkysst! Fy tusan vad den gjorde mig ledsen. Jag blev på dåligt humör resten av dagen(och några dagar efter) efter att jag hade läst ut Skuggkysst. Usch,riktigt smärtsam var den.


Kul att jag svarar ungefär samma bok på varenda fråga och använder samma bild..

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0