Citat

Just nu läser jag Här ligger jag och blöder(som jag hade mycket höga förväntningar på men som ännu inte lyckas leva upp till dem) och det har varit några roliga citat ibland. Jag vet inte om jag är väldigt svårroad eller något för jag har aldrig suttit och skrattat högt som många andra som läst boken.


Här kommer i alla fall ett som jag tyckte var kul:

Ställde mig och såg in i det gula ljuset på människorna som rörde sig därinne.
Deras upplysta leende ansikten antydde samhörighet och gemenskap.
Kände mig lite som flickan i H.C Andersens berättelse,
hon med svavelstickorna.
Bara att jag hade mina i foten.
Fan.

Här ligger jag och blöder s.59

Har man inte läst boken så är det kanske inte så roligt eftersom man kanske inte förstår.

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, den boken är verkligen kul :D

2011-01-18 @ 22:51:43
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Nea

Haha, den boken är verkligen kul :D

2011-01-18 @ 22:52:17
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0