Veckans musik

Egentligen hade jag tänkt en låt som jag för tillfället lyssnar sönder. Men det är ju inte så kul att jag redan har haft med en låt av det bandet tidigare. Jag tror faktiskt att ni kommer få två låtar idag bara för att det är jullov!(:


Come home- One Republic ft. Sara Bareilles

Jag superälskar den här låten! Speciellt versen där Sara sjunger, så fin är den. Jag brukar inte vara så mycket för långsamma låtar men den här älskar jag.


In the next room- Neon trees

Jag hade ju med Neon trees låt Animal för bara några veckor sedan. På sista tiden har jag verkligen börjat gilla Neon trees och den här låten är det lite mer sväng i om man kanske inte gillar den första låten jag la in.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Reidaramna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-09 @ 17:11:49
URL: http://reidaramna.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0