Nya bibloböcker

Tog värsta kreativa (mer kreativa än vanligt alltså) bilder på den ena boken som jag hämtade ut från biblo igår, senare på kvällen fick jag ett sms att jag hade ännu en bok att hämta ut. Så idag var jag tvungen att ta nya bilder där bägge böckerna var med och de blev inte alls lika kreativa. Och nej, det här är inget i-landproblem, det är ett stort konstnärligt problem. Men jag antar att ni struntar i om jag hänger upp min bok i en syrénbuske eller om jag ställer den i fönstret(som jag vanligtvis gör).


Inte världens bästa kvalité men jag orkar inte vara konstnärlig och kreativ två dagar i rad.

Beastly: Ett odjur- Alex Flinn (Den här gången hinner jag förhoppningsvis läsa boken innan bokcirkelchatten,tjoho:D).
Furnace: Lockdown- Alexander Gordon Smith

Och det är nu det börjar bli roligt. Vet ni varför jag reserverade Furnace: Lockdown? Nej,självklart vet ni inte det, om ni inte känner mig IRL, vilket de flesta nog inte gör(eller?).
Det är nämligen så att vi ska få författarbesök av Alexander Gordon Smith (That's awesome!) och då känner jag att jag vill veta lite vad han skriver och så.
Och om ni vill så kan jag berätta lite efter författarbesöket hur det var och så.

Har ni läst någon av de här böckerna?



Jag tycker att det skulle vara fel att låta dessa bilder ligga kvar i min mapp i all evighet, så jag la in dem här bara för att jag slet så för att överträffa mina fönsterbilder liksom.

Just nu vill jag bara läsa ut Den andre Will Grayson, för jag vill börja i någon av de här,jag borde börja i någon av de här. Men jag läser den där illustrerade Twilight-guiden och Den andra Will Grayson och jag har redan problem med att välja vilken bok jag ska läsa. Så nej,jag får vänta tills jag är färdig med Will Grayson.

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Nea

Svar: Tack! :D Wow, hur visste du det? :D

2011-06-01 @ 21:41:07
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Nea

Haha, just det :D Tack i alla fall! :D

2011-06-01 @ 21:53:26
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Emelie

Stort i-landsproblem! xD Jag tycker det är katastrofalt bara en bok är en dag försenad xD (Mina böcker från adlibris tidigare i år var 1 vecka och 1 dag försenade, ja, jag räknade xD)



Vad handlar Lockdown om? Har aldrig hört om den :o Men Beastly är riktigt bra :D Ska till att se filmen nu i helgen också :D

2011-06-02 @ 03:19:27
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0