OMD

Min första tanke när jag fick se de tre böckerna som min mamma hämtade ut på biblo idag(jag är sjuk) var: Shit vilken tur att jag har sommarlov snart, annars skulle jag aldrig hinna läsa alla de här tjocka böckerna. Plus att jag har ca 20 andra böcker(nej,jag överdriver inte) från biblo som jag måste läsa.

Som ni ser så är de två understa ganska så tjocka. Och nu tänker ni säkert: Men hon nämnde ju bara att hon hade tre böcker. Ja, det gjorde jag,men jag hämtade ut en igår också som lika gärna kunde få vara med.


Ingen sommar utan dig- Jenny Han
Förlorad ängel- Becca Fitzpatrick

Dessa är alltså de tunna(re) böckerna


Myrddin- Claes Reimerthi
Röd skymning-Fredrik Lindblom

Nu har jag mycket att läsa och jag är hur peppad som helst att börja i någon av de tjocka böckerna. Har ni sett hur himla snygga illustrationer Röd skymning har?! Asnice!

Har ni lånat eller köpt något den här veckan (eller förra med tanke på hur lite av den här veckan som gått)?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Elin

I dag beställde jag sex böcker från bokus :P

De tre första Mortal Instruments böackerna, volym 1 och 2 (första och halva andra boken i vol 1, resten av andra och tredje i vol 2) an The Secret Circle av L.J. Smith, och Passion and Lauren Kate :D

Postat av: Amelie

Jag fick hem tre böcker från bokus idag :)

2011-06-14 @ 20:45:02
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi har en tävling på bloggen där man kan vinna den näst sita Vampire Academy boken "Andens kraft" var gärna med:)

2011-06-16 @ 13:34:09
URL: http://thevampireobsession.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 00:00:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0