Citat: City of Ashes

Luke cleared his throat. "Most Nephilim go through levels of training before they receive their Marks. I wouldn't recommend getting any until you've completed some instruction.
And whether you even want to do that is up to you, of course.
However, there is something you should have. Something every Shadowhunter should have."
"An obnoxious, arrogant attitude?" Simon said.
"A stele," said Luke.

Luke och Simon, City of Ashes, s 71.

Tyvärr är inte City of Ashes riktigt lika rolig än som City of Bones var, fast jag förstår varför. Jace är inte riktigt på topphumör i den här boken för han har det lite jobbigt och då är det ju inte alltid så roligt att skämta och vara sarkastisk.
Dock är den här boken väldigt bra och jag har läst lite mer än halva nu(:
Mer citat kommer så småningom!

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag läser också 'City of Ashes' nu och gud vad jag fortsätter skratta xD Riktigt, riktigt bra bokserie :D

2011-04-01 @ 16:04:26
URL: http://lockfagel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0