Day 21 – Favorite book from your childhood

Nu beror det ju lite på hur man definierar barndom..

Men om man bestämmer att barndom var när jag bara var några år gammal och inte kunde läsa själv så tyckte jag väldigt mycket om boken Historien om någon.
Om man istället bestämmer att barndom var när jag var i 12-årsåldern så skulle jag nog säga Klara-böckerna av Pia Hagmar, jag gillar dem fortfarande,bara inte lika mycket:D



Vilken bok var eran favoritbok under barndomen?

Det har precis börjat snöa här och på ungefär en millisekund försvann mina vårkänslor..
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Jahaaaa! :) Då fattar jag! :P

2011-03-28 @ 18:16:31
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0