Lite biblolån

Har fått hem ganska mycket nytt den här veckan från biblo. I måndags hämtade jag ju ut Intriger av Sara Shepard (recension kommer inom en kort framtid), i onsdags hämtade jag ut bokcirkelboken som denna gång är Vad min flickvän inte vet av Sonya Sones (detta var en omläsning för mig).
I torsdags hämtade jag ut I'd tell you I love you but then I'd have to kill you av Ally Carter som jag hade reserverat, samtidigt så lånade jag även Beautiful dead: Jonas bok av Eden Maguire.
Och i fredags hämtade jag äntligen ut Feber av Maggie Stiefvater.
Kommer ni ihåg att jag någon gång förra veckan hade en liten panikkris för att jag inte hade något att läsa? Nu är det precis tvärt om, nu känner jag mig en aning stressad,med tanke på de böcker jag har beställt också.. Dock har jag ju ingen tidspress på de böckerna men jag vill ju verkligen läsa dem.




Har ni lånat/köpt något bra den här veckan som gått?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Lucy

Beautiful Dead är inte bra. Fast de är liksom inte dåliga heller. Haha, jag tror du fattar. X3

Feber har jag köpt, och eftersom jag har runt 10 biblo böcker, så prioriterar de just nu. X3

2011-03-26 @ 22:21:41
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0