Veckans musik

Ja, samma sak den här gången. När ni tänker efter, kommer inte ni också på att tisdag var igår då? Det gör iallafall jag när jag tänker riktigt noga. Jag kommer även på att jag ännu en gång glömde lägga upp Veckans musik. Jag tror jag får lägga in något larm i min mobil eller något..


Rolling in the deep- Adele

Den här låten lyssnade jag på för ett tag sedan men sedan glömde jag av den men nu på sista tiden så har den spelats rätt så mycket och då kom jag på den (WOW! Något som jag kom på:O önskade ju att det var samma sak med Veckans musik, att man bara råkar komma på det sådär på tisdagseftermiddagen)
Jättebra är den i alla fall enligt mig(:

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Nea

Svar: Eller hur! De är helt underbara! :D

2011-03-23 @ 17:55:20
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0