Malin gästbloggar! (:

Tjenixen!
Jag heter Malin och ska gästblogga nu minsann. :) Jag älskar att läsa, och jag fyllde år nu i veckan och då fick jag några bra böcker:


Beastly - Alex Flinn
Törst - Richelle Mead
I am number four - Pittacus Lore
City of Glass - Casandra Clare

Har ni läst någon av dem? Vad tyckte ni i så fall? :)

Jag fick två presentkort på bokaffären också, så imorgon ska jag ner till stan länsa hyllorna med böcker.

Eftersom jag inte har någon som helst självbehärskning har jag naturligtvis redan kastat mig över högen med nya böcker. Jag läste ut Beastly igår. Jag rekommenderar den verkligen för alla er som vill ha en lite annorlunda bok som handlar om kärlek. :) Den är som en moderniserad Skönheten och Odjuret saga.
Nu ska jag börja i I am number four som jag fick av Anna faktiskt! Tack Anna! :D

Törst är ju som bekant första delen i Vampire Academy serien (en av mina favoritserier!) och nu har jag tänkt att köpa alla böckerna och läsa om dem i väntan på Yttersta Offret...

That's all for now!
Hejdå! /Malin. :)

Kommentarer
Postat av: Siis

Läst hälften kan man säga. Har läst törst och Beastly (på engelska). Beastly, är en liten fin bok som du nämnde, vilket jag kan hålla med om och så törst är bra, men blir bara bättre och bättre. I am numer four skulle jag gärna välja läsa, har bara sett filmen, som jag verkligen gillade. Hoppas boken är lika bra som boken, har hört att många inte gilla den. .. :S

2011-05-22 @ 19:56:31
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Gudon

SV: Jo jag är med i bokcirkeln. Men jag hade tyvärr glömt bort att det var idag så jag var inte med. Jag hade ju redan läst ut Cirkeln för länge sen och det skulle vara roligt att diskutera den, det är synd att jag är en sån glömsk person. :P

2011-05-22 @ 21:07:35
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Malin

Siis: Jodå, Jag har inte kommit så väldigt långt i I am number four hitills, men den är riktigt bra än så länge! Absolut lika bra som filmen. :)

2011-05-24 @ 07:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0