Någon mer än jag som blir väldigt sugen?

David is the son of a famous French child psychologist. Zelda is his father's new patient. Zelda believes she's from outer space. David believes she's TOTALLY BONKERS. But totally bonkers doesn't mean much to a boy who's 14 and in love, and soon David and Zelda are tearing around Paris as she looks for her chosen one so that she can take him back to her planet. And who is her chosen one? The same guy millions of girls wish they could fly away with: Johnny Depp! This wacky novel by a debut author is an irresistible mix of love story, police caper, sci-fi adventure, and laugh-out-loud fun.

Jag skulle ärligt talat(i alla fall nästan) kunna köpa den här boken bara för titeln. Och att handlingen verkar kretsa kring Johnny Depp är ju bara underbart. Om den här kommer ut i paperback senare så måste jag nog köpa den och se vad det är för något!
Den kommer ut första juni,imorgon alltså.
Synd att omslaget inte var så fint, jag hade kunnat tänka mig mycket finare omslag(tex med Johnny Depp på).

Någon mer än jag som blir sugen?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Miriam Tisander

Lätt! Gud så underbar titel, men skulle nog inte våga mig på att läsa den fören jag läst några positiva recensioner, har haft sådan otur med böcker på senaste tiden. Ingen lust att bli besviken igen.

Men det låter ganska lovande ^^



// Mirre



http://schitzo-cookie.blogspot.com/

2011-06-01 @ 12:09:01
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0