Ny biblobok

Hämtade ut en bok från biblo i lördags. Nämligen denna skönhet:

City of Fallen Angels- Cassandra Clare (del 4 i The Mortal Instruments)

Tyvärr var den i paperback. I och för sig är ju inte detta min bok så det spelar ju egentligen ingen roll.

Nu har jag bara ett problem. Jag har ännu inte läst City of Glass, inte ens börjat faktiskt.Men som man säger: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
För jag har två bokcirkelböcker att läsa också ju^^.

Har ni lånat eller köpt något nytt denna vecka?

Detta skulle kommit upp igår,men blogg.se hade något problem..

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar: Yes, visst är det Vampire Academy :)



Angående ditt inlägg: Lånade My name is memory av Ann Brashares i förra veckan, men vet inte varför då jag inte vet när jag ska hinna läsa den.. finns inte utrymme för den just nu. Men var ändå tvungen att låna den då jag spanat på den så länge.

2011-05-09 @ 19:19:51
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Gudon

Känns som om jag kommer vara den sista som läser CoFA även om jag älskar serien. Jag har alldeles för många böcker som väntar. Jag har inte lånat något speciellt. Har redan massor med olästa böcker i hyllan :)

2011-05-09 @ 19:52:58
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag lånade precis idag "Maskernas stad" - Mary Hoffman på biblioteket och ska låna några till av min kusin, så småning om. Annars håller jag igen med köpandet (spaaaara) och får läsa ut de jag har kvar (två böcker..), kanske lite från biblioteket och omläsningar såklart :)

2011-05-09 @ 20:03:36
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Svar: Jag känner precis så också. Jag vill kunna ta en engelsk bok lika lätt som en svensk bok, jag vill bli van vid att läsa på orginalspråket. The Mortal Instruments är jag också väldigt sugen på, så jag kommer förmodligen att läsa de också och de är ju på engelska som du sa! Och House of Night läser jag också på engelska, och de är ganska lätta. Övning ger färdighet är nog ordspråket som passar in här, men tålamod är inte alltid så lätt att få :P

2011-05-09 @ 20:26:28
URL: http://readingthisworld.blogspot.com/
Postat av: Lucy

Lyckades nyligen få min mamma att beställa en box med de tre första böckera i The Mortal Instruments till mig, att ha i Kina. Och lånade hem "En plats de kallar Lycka" så sent som idag, p.g.a ett författarbesök imorgon. Så sitter och halvt hetsläser (dock inget som jag har något emot), för att hinna läsa ut den tills författaren kommer imorgon. xD

2011-05-09 @ 20:52:47
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Recenzion

SV: Men Anna då, jag sa lättläst och med det så finns det en onsynlig mening som menar typ Pippi på franska :P

Troligtvis är du såå mycket bättre på franska än vad jag är så :)

2011-05-09 @ 21:51:40
URL: http://recenzion.blogg.se/
Postat av: andréa

Kom min kommentar om The Darkest Powers upp här häromdagen? Blogg.se fungerade inte riktigt, så ... ja. Om inte så är The Summoning definitivt värd att läsas (men se till att ha fortsättningarna bredvid dig, böckerna hör ihop med väääldiga cliffhangers och är o-troliga alla tre) och inte med ett språk krångligare än, ja, The Mortal Instruments.



Annars så köpte jag Red Riding Hood och The Gathering (början på en serie som faktiskt utspelar sig i samma värld som TDP ... haha) i helgen, samt lånade delarna tre och fyra ur Pretty Little Liars serien idag c:

2011-05-10 @ 15:29:03
URL: http://andreaiboklandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0