Pirates of the Caribbean 4

Jag har sett den,jag har sett den!

Förlåt att jag inte uppdaterade igår, jag var väldigt upptagen hela dagen.

Pirates var väldigt bra, tyvärr tyckte jag inte att den var riktigt lika bra som de andra filmerna. Nu är det ju så att jag är himla nördig vad det gäller Pirates så jag ställer väl lite högre krav än vad jag kanske borde.
Men den var rolig och jag är så glad att de hade valt att ha med Barbossa(och Jack såklart!) även i denna film.
Jag tror att jag måste se den några gånger till (nähä) innan jag kan bilda mig en riktig uppfattning om vad jag tycker, för just nu är jag lite kluven.

Men ni som har sett de andra filmerna och tycker att de är bra, se den här! Och är man inte lika petig som jag så kommer man tycka att den är megabra:D

Fy,det låter som att jag sågar filmen totalt,men det är inte det budskapet jag försöker få fram. De tidigare filmerna är så himla bra(bäst) att det nästan är omöjligt att ens komma i närheten av att toppa dem. Det låter fortfarande som att jag sågar den,men det gör jag alltså inte. Jack Sparrow (Johnny Depp) var precis lika snygg och rolig som vanligt!

Den fick mig att bli väldigt sugen på att se de andra delarna så jag såg faktiskt slutet på trean imorse under min sovmorgon:D



Har ni sett den än eller planerar ni att se den(det hoppas jag verkligen)?
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Naima

Jag planerar att se den :)

Ja, jag tycker också att de tidigare filmerna var så bra! Jag tvekar faktiskt på om det är möjligt att 4:an kan toppa dom :P

2011-05-20 @ 13:27:41
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Lucy

Sv: Japp, det är awsome, haha! :)

Och ja, jag planerar att se den.. Pirates of the Caribbean är aawsome!

2011-05-20 @ 15:09:51
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Lucy

Sv: Japp, det är awsome, haha! :)

Och ja, jag planerar att se den.. Pirates of the Caribbean är aawsome!

2011-05-20 @ 15:10:01
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: aLva

Jag älskar alla pirates, men jag tyckte att slutet för Will+Elizabeth blev konstigt i tredje filmen, liksom... vad hände sen?



och med att ha sett 4 pirates så måste det komma en 5, eller hur? För sjöjungfrun och killen måste ju leva lyckliga i alla sina dar tillsammans? <3

2012-02-22 @ 18:30:46
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0