Hittade precis Hungerspels-trailern. Det trodde ni inte va?

Jag hittade precis trailern till Hungerspelen och jag är förvånad över att ingen annan har bloggat om den än. Jag trodde att det var en sådan där nyhet som skulle få alla bokbloggare att flyga i taket och genast skynda sig att blogga om den. Konstigt nog har jag inte sett ett enda inlägg om den. Men visst är det roligt att vara först ibland!
Skämt åsido, alla har redan bloggat om den. Så jag vet egentligen inte varför efterblivna lilla jag gör det..



Men faktiskt så verkar den riktigt lovande. Allt ser självklart inte ut precis som jag tänkt mig (och Peeta gör det absolut inte), men den verkar ändå spännande och bra gjord!

Vad tycker ni om trailern?
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: andréa

Usch, ingenting är som jag tänkt mig och jag avskyr mer eller mindre varenda jäkla skådespelare. Så jag begraver mig i City of Bones och väntar på filmnyheter för TMI i stället medan resten av världen flippar ur. (Fast jag dog lite grann över Haymitch, det måste jag erkänna, enda ljuspunkten.)

2011-11-14 @ 21:18:14
URL: http://andreaiboklandet.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Vad pratar du om, käraste Anna? Jag bloggade om det för några timmar sen :)

2011-11-14 @ 21:50:26
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se
Postat av: aLva

jag ser fram emot filmen (även om jag vet att jag kommer bli besviken) och fast Peeta beskrivs som blond och med lockigt hår har jag inte tänkt mig honom så..?!

2012-02-22 @ 18:26:43
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0