Veckans musik v.40

Ehm, det går utför med bloggningen just nu, jag skyller på skolan. Ursäkten som alltid funkar. Den här veckan har jag inte tid till något, förutom att plugga förstås.
Men Veckans musik är inte något man bara hoppar över!

Hey na na- Katie Herzig

Så varför tar jag den? Jo, den är väldigt bra, plus att den var med i en helt underbart rolig scen i senaste Pretty Little Liars-avsnittet. Ett av mina favoritklipp hittills.




Här är det lite spoilervarning ifall man inte sett de tidigare avsnitten.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: B(:

så jävla grymt är den scenen! xD Har sett om det flera gr och när Ezra och aria möts för första gången ;D

2011-10-07 @ 08:05:00
URL: http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0