Beslutsångest och superlycka

Idag fick jag sms från biblo att jag hade två böcker att hämta ut(självklart fick jag smsen ca trettio minuter efter mitt besök på biblo,men min pappa var snäll och hämtade ut dem). Jag blev så himla glad när jag fick dem, en av böckerna har jag väntat på som tusan. Ni vet antagligen vilken det är jag pratar om eftersom jag tjatat om den som tusan på sistone.
Älskar-hatar- Jenny Downham
Frestelser- Sara Shepard

Självklart så är det Frestelser som jag har längtat efter så, och ni skulle ha sett min reaktion när jag såg att jag kunde hämta ut den. Jag fick panik och skrek som tusan(resten av min familj undrade vad som egentligen hände, de trodde nog att jag hade skadat mig),sedan kastade jag mig på telefonen för att ringa min pappa. Men jag är faktiskt grymt pepp på att läsa Älskar-hatar också eftersom jag har hört mycket bra om den här boken och den verkar bra. Dessutom kommer jag ihåg att jag verkligen gillade Innan jag dör, som hon också skrivit.


Om jag måste välja så föredrar jag absolut det här omslaget före de med helkroppsdockorna.

Jag älskar det här omslaget! Färgerna är så himla fina och det är bara fint.

Varför har jag då beslutsånget? Jag fick hem en bok som jag har längtat efter sedan i mars, så vad är problemet?
Titta på bilden nedan.


Som ni ser där i bakgrunden så läser jag en väldigt bra bok redan. Den är inte amazing än,men jag är ganska säker på att den inom en snar framtid kommer bli det. Problemet är att det tar tid att läsa en så tjock bok(plus att den är på engelska), så jag funderar på om jag kanske ska läsa Frestelser emellan... Mhm.. Vi får väl se hur jag gör.

Vad hade ni gjort? Fortsatt läsa City of Glass eller läst Frestelser lite snabbt emellan?

Är det någon som läst någon av böckerna? Eller är ni sugen på någon av dem?

Förresten, shit vad kul det var att äntligen få göra ett "riktigt" inlägg med egentagna bilder, det var länge sedan!

/Anna(:



Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Haha, jag gillar inte PLL så mycket jag skulle ha läst CoG helt klart. Och CoG tycker jag är den bästa boken i TMI serien hitills.

Jag är också superintresserad av Älskar - Hatar. Hört mycket gott om den.

2011-09-22 @ 21:40:27
URL: http://boktycke.wordpress.com
Postat av: Susanne

gjort avbrott o läst den andra.

2011-09-23 @ 12:03:55
Postat av: Elina

fortsatt läst CoG, den är bara så himla awesome!

2011-09-23 @ 14:58:35
Postat av: Malin

Du vet redan vad jag tycker! xD COG!!!!! :D

2011-09-23 @ 14:59:14
Postat av: Emelie

Köpte ju "Älskar-Hatar" (jag hade ingen aning om att den översatts till svenska :o) för ett tag sedan, så jag tänkte jag skulle försöka läsa den här snart <3 Har velat läsa den otroligt länge, och omslaget är underbart!

2011-09-23 @ 16:30:15
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0