Tillskott i både biblohyllan och min vanliga bokhylla

Idag var jag på biblo och Second Hand och jag kom hem med något från båda ställena. Dessutom var jag i bokaffären, men det jag köpte där bryr ni nog er ändå inte om.



Ögat över månskäran- Libba Bray 
Vilket fynd! Den här hittade jag för en tia på Second Hand och den var även i helt okej skick! Några vikta sidor här och där bara(något jag i och för sig inte gillar, men för en tia har man inte råd att vara petig).


Macbeth- William Shakespeare
Detta är ett seriealbum. Jag har sett den på ett par bloggar och jag blev sugen på att läsa den så jag lånade den.


Om jag kunde drömma del 2- Stephenie Meyer och Kim Young
Detta är också ett seriealbum. Jag läste första delen för ett tag sedan och när jag såg den här så visste jag att jag ville läsa även den här, även fast Twilight inte betyder lika mycket för mig nu som det gjorde då.

Har ni köpt någon trevlig bok den här veckan?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Felicia

Frågestund på bloggen, kika gärna in och lämna en liten fråga! :D

2012-02-05 @ 13:27:04
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com
Postat av: Linda

Kan du inte ha dagens fråga: "Skriver du ditt namn i dina böcker?" :) typ.

2012-02-07 @ 22:09:56
Postat av: Angela

Faktiskt inte, men förra veckan lånade jag hem en bunt böcker! :)

2012-02-12 @ 18:22:18
URL: http://bookfrenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0