A lot of tävlingar just nu (som vanligt)

Japp, ännu en gång kommer jag med lite tävlingstips. Det pågår otroligt mycket tävlingar just nu verkar det som. Det här är ju nästan de blogginlägg jag skriver mest av. Kanske ska börja titulera mig som en tävlingstipsblogg istället, eller vad tycker ni?

Nu är det i alla fall Bokrygg som har en tävling där man kan vinna två olika böcker. Klicka bara HÄR

Sedan har även Andreas bokblogg en tävling där man också kan vinna lite smått och gott. Med smått och gott menar jag böcker. Klicka HÄR

Eli läser och skriver är det också en tävling där man vinner ett hemligt bokpaket som innehåller Jellicoe Road m.m. Klicka HÄR

Det var alla tävlingar jag kunde komma på just nu, men det kommer nog inte dröja lång tid innan jag ännu en gång skriver ett sånt här inlägg.

Filmade förresten en Book haul idag, förvänta er dock inte att se just den versionen någonsin på min blogg. Min röst har nog aldrig varit så monoton och tråkig som den var under just den videon. Det hoppas jag verkligen inte i alla fall. I så fall måste jag nog börja prata lite roligare från och med nu. Dessutom kunde jag bara filma en video eftersom batteriet till kameran dog efter det. Tjoho för urladdade batteri och min monotona röst!

/Anna(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0