The Bucket List (4)

 
Först spelade jag minigolf en gång med min familj OCH JAG VANN FAKTISKT! HELT OTROLIGT! Speciellt eftersom min pappa var med. Jag brukar aldrig vinna när min pappa är med, men det gjorde jag den här gången och jag är såå stolt! Som ni ser hade jag dagen till ära även tagit på mig skor som matchade både min klubba och minigolfbanorna.
 
Sedan åkte jag även med min syster och min bästa vän för att spela. Eftersom det är sommarlov kommer jag inte riktigt ihåg vilken dag det var, men jag skulle gissa på onsdagen eller torsdagen. Nej, det var nog fredagen förresten. I vilket fall som helst märkte jag först efteråt att jag hade samma kläder på mig under båda rundorna. Men om ni känner att ni inte riktigt tror på att jag spelade två gånger kan ni se att jag på första bilden hade glömt ta på mig klockan, det hade jag inte den andra gången. Jag vann även denna gång! TJOHO! Kanske ska satsa på en karriär inom minigolf?
 
 
 
Den dagen jag spelade minigolf för andra gången besökte jag även biblioteket. Det var riktigt välbehövligt att åka dit ensam och bara strosa runt bland hyllorna. Nu så här i efterhand vet jag dock inte om det var så nyttigt med tanke på hur mycket jag lyckades plocka på mig. Vanligtvis går jag bara till biblioteket för att plocka på mig något jag redan bestämt eller så tar jag bara en kort titt på de nya böckerna. Den här gången hann jag verkligen kolla igenom mycket och plockade på mig som tusan. Suck. Fast mysigt var det i alla fall!
 
Det här var det jag fick med mig hem. Några spontanlån och några som jag velat läsa forever men aldrig lånat hem. Fransmän verkar dessutom inte förstå riktigt hur man trycker böcker eftersom jag var tvungen att lägga "Mio mon Mio" upp och ned för att få texten åt rätt håll. Om jag känner mig själv rätt kommer jag troligtvis inte hinna läsa någon av de här, men vad gör väl det? Det är bara att lämna tillbaka och låna igen någon annan gång.
 
Hoppas ni haft en trevlig vecka!
 

/Anna(:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, måste köpa eller låna någon bok av henne :) tror att de kan bli intressant

2013-07-14 @ 13:25:42
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: jennie

Vänta nu, ska du läsa mio min mio på franska?!!!

2013-07-14 @ 17:35:07
URL: http://jenniedorotea.blogg.se
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Åh, jag älskar din Bucket List. Gör nog samma sak nästa sommar, men börjar fylla på den redan nu ;)

Svar: Vad kul att du gillar den och att du själv ska göra en! :D
bookshelf

2013-07-15 @ 18:02:33
URL: http://nehlias.blogg.se
Postat av: Moster Lotta

Hej...många böcker du hittat där..Du får komma hem och se min bokhög får du se...Då förstår du vem du ärvt läsandet ifrån...Ha en bra dag Anna...

Svar: Ja, jag hittade en hel del böcker! Haha, ja, det får jag göra
bookshelf

2013-07-18 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0