Trevlig video efter för mycket ledighet

Om ni känner att ni börjar sakna skolan en aning och vill lära er något bra en lördagskväll så kan ni ju alltid titta på videon jag tänker lägga in här nere. Jag hade tänkt säga att den kunde vara bra att titta på för tvåorna på gymnasiet eftersom de har nationella i engelska på tisdag, men sedan kom jag på att själva uppsatsskrivningen redan är färdig. Men videon var i alla fall lärorik och dessutom trevlig att titta på! Kan vi få det så här i skolan också?
 
 
 
Den här videon blev jag tipsad om på den HÄR bloggen som förresten är väldigt trevlig och mysig!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag missade skrivdelen så jag ska göra den i morgon, detta var precis vad jag behövde :D

Svar: Perfekt! Kul att någon hade nytta av den :D HUr gick skrivdelen?
bookshelf

2013-05-12 @ 22:35:38
URL: http://matiildasbocker.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hejsan.
John Green's videos är alltid riktigt bra, och det inlkuderar även denna. Jag lärde mig en del, för vår engelsklärarinna brukar inte ofta lära oss grammatik, tråkigt nog. Det är tur att Mr. Green alltid står till tjänst, inte sant?

Svar: Ja, hans videor brukar vara riktigt bra! Synd bara att han ska prata så himla snabbt ibland! Det gjorde han dock inte i den här videon och det var ju bra :)
bookshelf

2013-05-13 @ 21:49:37
Postat av: Matilda

Helt okej tror jag det gick, lite svårt ämne att komma på något om bara :)

Svar: Ja, det tyckte jag också att det var!
bookshelf

2013-05-16 @ 10:16:32
URL: http://matiildasbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0