Sammanfattning av månad: Augusti

 
 
Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 342
Bästa bok: Båda böckerna om Lou
 
Alla lästa böcker:
1. Snapphaneresan - Kim M Kimselius
2. Lou! Dagboksdagar - Julien Neel
3. Lou! Sommarblues- Julien Neel
 
Antal sedda filmer: 2 (tror det kan vara en till som jag inte kommer ihåg)
Bästa film (ej omtittningar): Mean Girls (den enda som fanns att välja på,haha)
 
Alla filmer: Mean Girls, Grease (O)
 
Serier: Såg sorgligt nog klart Doctor Who (älskade dock inte säsong 7,tyvärr). Sedan började jag följa Broadchurch och just nu sörjer jag med hela mitt hjärta för att det är slut imorgon. Sjuukt bra serie. Sedan började jag även titta på Supernatural under augusti och nu har jag fastnat för den på riktigt. I början tyckte jag den var lite upprepande, men nu älskar jag den!
 
 
 
 
Har lyssnat mycket på instrumental musik under hela sommaren, men här kommer två riktigt bra låtar:
 
 
Applause - Lady Gaga
  
Counting Stars - OneRepublic
 

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Elina

Har också börjat kolla på supernatural, gillade den starkt först nu känner jag att den bara upprepas. Men hoppas jag börjar gilla den mer snart igen :)

2013-09-18 @ 16:16:53
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ah, Broadchurch! Sista avsnittet sänds om en timme, jag dör!!!

2013-09-19 @ 20:07:40
URL: http://iceandfire.blogg.se
Postat av: Äbba

Mean Girls! XD
Ditt liv låter väldigt jobbigt "... sen såg jag klart doctor who och sen börjar jag kolla på supernatural..."

Svar: Mitt liv är fruktansvärt jobbigt xD
bookshelf

2013-09-23 @ 14:47:53
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0