Bokbloggsmaraton!

Underbara Frida  har skapat en trevlig grej som faktiskt börjar imorgon, den 1 september. Det är nämligen ett bokbloggsmaraton!
 
Anledningen till det här maratonet är att Frida vill att alla bokbloggar ska bli mer aktiva igen. Därför har hon satt ihop 6-7 uppdrag som ska utföras under de närmsta två veckorna. Uppdragen går ut på att man ska skriva ett inlägg om en viss sak, så det är alltså inte särskilt svårt.
 
Jag ska garanterat vara med, och jag hoppas att jag ska hinna med alla uppdrag. Eftersom jag älskar alla bokbloggare och att läsa bokbloggar, så hoppas jag att ni också vill vara med. Det skulle vara så roligt att se bokbloggarcommunityt verkligen leva upp igen! Ni kan läsa mer om det här på Fridas blogg, länk till inlägget hittar ni HÄR
 
 
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Frida

<3 <3 <3 <3

2014-08-31 @ 20:02:45
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0