The Bucket List 2014 (7)

 
I veckan besökte jag äntligen Göteborg igen! Jag vet inte riktigt vad vi gjorde egentligen, men tiden bara flög iväg. Vi besökte lite secondhand, SF-bokhandeln, lite andra affärer och så gick vi runt lite. Det lät typ astråkigt när man beskrev det så, men vi får skylla på mina författarkunskaper som tydligen suger och inte lyckas fånga ert intresse. JAG KÖPTE TRE BÖCKER I ALLA FALL, men vilka det är får ni se i en Book Haul i framtiden.
 
Här står jag framför världens coolaste TARDIS-hiss inne på SF-bokhandeln. Det var faktiskt första gången jag besökte SF-bokhandeln sedan de flyttade, och den här lokalen var MYCKET bättre! Kändes väldigt likt Forbidden Planet i London nu faktiskt. Jag köpte ingenting här, men det är som alltid roligt att kolla (även om jag gärna hade spenderat lite längre tid här inne än vad jag gjorde). Tyckte det var lite synd att de inte hade mer nördgrejer från typ Sherlock, Supernatural och Doctor Who (även om de hade rätt mycket av Doctor Who). 
 
Thaimat är mitt liv, och ungefär hälften av min kropp måste vara uppbyggd av thaimat eftersom jag äter det så himla ofta. Denna resa var inget undantag. 
 
Jag har också besökt stranden egentligen, men jag har ingen bild ifrån det så vi lämnar det till någon annan vecka. Istället kan ni få en bild ifrån när jag badade på värsta coola och mysiga och asläskiga stället. Det tog minst 15 minuter innan jag vågade hoppa i (jag hatar att inte känna botten) och sedan badade jag i typ två minuter eftersom jag hade tröttat ut mig själv redan innan jag ens hade hoppat i, men mysigt var det!
 
 Inte världens bästa bild, men förhoppningsvis kan ni typ se hur mysigt det var!
 
 
 Det var allt för mig denna vecka! Jag hoppas att er vecka har varit bra! (jag har fått någon konstig besatthet av utropstecken på senaste tiden, så ursäkta om jag överanvänder det!!!!)
 
Andra som uppdaterar om sin Bucket List:
 
/Anna(:
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh såg du Sherlock-cluedot på tal om nördiga grejer där inne? :D jag var såååå nära på att köpa det men tyckte det var lite väl dyrt men shit vad gärna jag hade velat ha det alltså :D

Svar: Jag såg den! Sjukt coolt! Jag har aldrig spelat Cluedo förut, men det verkar roligt!
bookshelf

2014-08-03 @ 20:23:03
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Elina

Jag var också till Göteborg nyligen men jag hann inte med SF-bokhandlen, SKANDAL. Och precis som Bella nämnde så är Sherlock-cluedot den coolaste nördgrejen jag sett på länge. DU MÅSTE SPELA CLUEDO, du kan ju typ leka Agatha Christe eller något medan du löser mysterier (ps. har vart på massor av loppisar och jag tror varendaste en hade en Agatha Christie bok).
Anywaaay, badplatsen ser supermysig ut!

2014-08-04 @ 21:30:57
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/
Postat av: Emelie Karlsson

Åh, The Bucket List verkar vara jätte kul! Vad går det ut på? Eller alltså, hur gör man? hehe

2014-08-08 @ 13:40:32
URL: http://gothamalley.blogg.se
Postat av: Klara

Göteborg är en fin stad! :)

Svar: Ja, jag älskar Göteborg! :D
bookshelf

2014-08-09 @ 13:04:08
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0