Julklappspaket

 
 
Den här videon har egentligen nästan ingenting med böcker att göra, men jag fick ett underbart paket igår från bästa Anna och Amelie, och eftersom det knappast finns något bättre att göra här i världen än att se videor med mig så lägger jag ändå upp den här. Ni måste garanterat inte se den (vilket såklart gäller alla mina videor eftersom jag ännu har inte kommit på något sätt att tvinga er), men om ni gillar att se mig fangirla, le som en idiot, och öppna paket så kan ni ju se på den. 
 
Som sagt, inga böcker, men en ganska trevlig video i alla fall :)
 
Och btw, min syster har redan skällt ut mig för att jag råkade säga Karlssons kalasklister när det såklart heter Konrads. FY SKÄMS PÅ MIG SOM SÄGER FEL PÅ SAKER FRÅN PIPPI! Jag har redan överlämnat min plats som ordförande i Konrads kalasklisterklubben till min syster, så vi kan nu lämna hela den här incidenten bakom oss.
 
Tack ännu en gång Anna och Amelie!
 
/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0