The Bucket List 2014 (5)

 
Den här punkten har jag egentligen klarat för länge sedan, men den här veckan var jag för första gången i Borås, och då besökte vi tre second hand! Myrornas (köpte inget där), Erikshjälpen och Emmaus. Erikshjälpen var nog den bästa av de tre och alla i min familj kom ut med minst en ny grej
 
Lyckades inte kryssa av någon mer punkt än den den här veckan, men eftersom jag besökte Borås för första gången kan ni ju få lite bilder därifrån. Vi var där bara för skojs skull, men också för att kolla in staden lite eftersom det kanske är där som jag kommer att studera om ett år eller så. 
Det var väldigt mysigt i Borås i alla fall, och de hade många thairestauranger där - och det är ALLTID ett stort plus! Jag åt så jävla mycket mat att jag höll på att spy, men gott var det!
 
Vi hittade inte Pinocchio-statyn, men den här kaninen var ju gullig den också. Väldigt varm var den också eftersom den var gjord av metall. Jag råkade bränna av min hand genom att hålla i den. Inte särskilt kramvänlig alltså.
 
Jag besökte också biblioteket (vilket inte har något med bilden ovan att göra, men ändå) och de hade ett stort utbud av böcker, men det var tyvärr inte supermysigt där. Själva biblioteket var väldigt öppet, och det gjorde det ljust, men samtidigt lite omysigt.
 
Även den här veckan har varit seg på pricka-av-punkter-på-bucket-listen-fronten, men jag tror att det kommer ändras den kommande veckan!
 
Andra som uppdaterar om sin Bucket List:
 
/Anna(:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej vad är det du har tänkt plugga till ?:)

Svar: Bibliotekarie är den tanken jag har just nu! :)
bookshelf

2014-07-21 @ 07:20:24
URL: http://nattstad.se/emmelieernsth
Postat av: Emmelie

Vad kul ska börja plugga till det i höst :)

Svar: Jaha, vad roligt! :D Vart ska du plugga? :)
bookshelf

2014-07-21 @ 13:24:49
URL: http://nattstad.se/emmelieernsth
Postat av: Emmelie

Jag ska plugga det i Borås :)

Svar: Vad roligt! :D En annan bokbloggare ska också börja plugga till bibliotekarie i år :)
bookshelf

2014-07-21 @ 14:42:50
URL: http://nattstad.se/emmelieernsth
Postat av: Emmelie

Ja det ska bli jättekul längtar faktiskt efter att börja skolan igen har haft ett sabbatsår nämligen :) jaha vad kul :D

Svar: Jag ska troligtvis ha ett sabbatsår nu, så vi får se om jag också är taggad på att börja plugga igen om ett år! :)
bookshelf

2014-07-22 @ 13:01:04
URL: http://nattstad.se/emmelieernsth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0