TV-serie-tips del 2

 
Hoppas ni tycker om videon! :)
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lena

Doctor Who har jag funderat på att börja se!!

Svar: Det är en väldigt rolig och galen serie! Jag rekommenderar den garanterat :)
bookshelf

2014-05-01 @ 19:42:53
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Amelie

Doctor Who <3 Håller dock med om att serien blivit sämre.. säsong 7 var ganska kass. Älskar dock säsong 1-4!

Håller också med om allt med Broadchurch! Sjukt välgjord serie. Minns hur vi var ett antal som kollade och freakade ur lite smått på Twitter, haha. Vet inte heller vad jag tycker om den kommande andra säsongen... Har dessutom hört att den kanske inte ens kommer handla om samma sak, dvs de två poliserna, utan bara om staden Broadchurch i allmänt. Lät lite skumt.
Bra video som vanligt, Anna :D

Svar: Så synd att säsong 7 verkligen inte var bra. Och julspecialen dessutom. Helt konstig enligt mig! :(
Just det! Vi satt ju och freakade ut som tusan över den serien. Det var ju hur roligt som helst! :D Vad tråkigt om det bara handlar om staden i allmänt. Då kommer det ju inte alls bli lika bra som första säsongen...

Tack, Amelie! :D <3
bookshelf

2014-05-01 @ 21:34:34
URL: http://www.ameliesboktips.blogg.se
Postat av: Linda

Har du sett Teen wolf? :D Jag tycker det är jätte bra och spännande.. Ta en titt.. Det är dock varulvar så gillar du inte det är det "kört".. haha :)

Svar: Jag har faktiskt inte sett det :) Jag har fått för mig att det ska vara en sämre version av The Vampire Diaries och har därför varit lite rädd för att börja se på det, men jag kanske har helt fel eller? :)
bookshelf

2014-05-02 @ 16:43:44
Postat av: Linda

Ja asså det påminner om TVD, men jag tycker detta är typ SPÄNNANDE HELA tiden, det händer saker och det är snygga killar i den ;) haha nää men se första avsnittet, sen blev jag i alla fall jag helt fast ;) Ge det en chans :)

Svar: Jag får kanske ge det en chans då :)
bookshelf

2014-05-03 @ 19:00:39
Postat av: Klara

Måste bara säga hur bra smak du har när det kommer till TV-serier, älskar alla i den här videon! Vad det förresten du som var lite tveksam till Hannibal på twitter efter de första avsnitten? Om det var så, kul att du verkligen gillar det nu!

Svar: Taack! Måste ju bara säga att du också har väldigt bra smak med tanke på att vi har typ samma ^^ Ja, det var jag som var tveksam till Hannibal först, men efter bara några avsnitt var jag fast!
bookshelf

2014-05-03 @ 23:38:32
URL: http://klaraasbooks.wordpress.com
Postat av: Moa

Måste bara tipsa om Once Upon a Time! Började se förra veckan och har blivit beroende! Är typ en fairytale-retelling och det är både så spännande och roligt!

Svar: Jag får kanske ge den en chans! Jag har ju ingen serie som jag kollar på just nu och behöver en ny :)
bookshelf

2014-05-05 @ 20:00:19
URL: http://theunknownregions.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0