Era skräckförslag

 Efter mitt inlägg för några dagar sedan fick jag några förslag på både filmer,böcker och TV-serier som faller inom skräckgenren. Därför tänkte jag nu dela med mig av de förslag jag fick. Kanske skriver jag också ett annat inlägg och tipsar om mina egna skräckförslag. Vi får se.
 
BÖCKER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FILMER
 
TV-SERIE
 
 
Tack för förslagen! (Jag testade första avsnittet av American Horror Story häromdagen, men tyckte tyvärr inte om det)
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan vittna om att Sinister är den absolut läskigaste filmen jag sett. Jag är inte den som går och blir rädd för en film flera veckor efter men Sinister tänker jag på varje mörk, ensam kväll! Riktigt, riktigt obehaglig film.

Svar: Undra om jag kommer våga se Sinister! Jag är hemma själv så mycket nu för tiden att jag är rädd för att jag kommer bli sjukt paranoid^^
bookshelf

2014-10-07 @ 18:43:47
Postat av: Vargnatts bokhylla

Inga kelgrisar, inga styvbarn är så vidrig och bra!!

Svar: Jag kanske måste ge den en chans då! Tyvärr verkade den inte finnas på mitt bibliotek...
bookshelf

2014-10-07 @ 20:13:47
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
Postat av: Hanna

Jag får härliga rysningar bara jag tänker på Sinister. Det måste på riktigt vara något fel på mig för jag älskar att bli skrämd! Det får gärna vara ockult eller övernaturligt på annat sätt.
Rasande Rose skrämde mig inte värst... Däremot finns Salems Lot även som TV-serie. Mycket bra! The Conjuring är också fin, liksom Deadline med Brittany Murphy. Gillar även Silent Hill (den första), TV-spelstokig som jag är. Den senaste boken som faktiskt skrämde mig var Mörkrädd av Andreas Roman. Jag vill så gärna hitta mer sådant :)

Svar: Tack så jättemycket för dina tips! :D Jag gillar också när det är något ockult/övernaturligt! :D
bookshelf

2014-10-10 @ 15:42:20
URL: http://preciousfragmentation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0