Skräck på 4 minuter

Har ni lite ont om tid nu så här i Halloween-tider, eller vill ni bara inte lägga två timmar på en skräckfilm? Då har jag det ultimata tipset för er som vill bli skrämda! En kortfilm som endast är 4 minuter lång, men som har lyckats fucka upp mitt liv ändå. När ni väl har sett det här kommer ni inte kunna sluta tänka på den ett långt tag framöver. Det är dessutom baserat på en verklig händelse, kan det bli så mycket värre? Den är dock sjukt välgjord och värd att se!
 
 
Hoppas att jag inte förstörde er fredagskväll totalt!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Precis vad en behöver för att vakna en grå måndag som denna! Jag är vaken nu och kommer nog vara det länge...

Svar: Hahah, vad bra! :D Det värsta är ju när man tänker på att det här faktiskt har inträffat
bookshelf

2014-10-13 @ 14:38:02
URL: http://preciousfragmentation.blogspot.com
Postat av: Beate

Haha, jag vågade inte kolla på videon :P Jag är så himla rädd av mig...
SV: Vi är writing buddies!! :D :D
Och jag fattar knappt heller hur jag hinner, men jag tror att ledorden är "ljudbok" och "tillåtande jobb". När det inte är folk på biblioteket får jag ju göra lite vad jag tycker passar, och det går ofta att göra med lurar i öronen ;D

Svar: Du borde kolla p¨å den! ^^ Skönt att kunna lyssna på ljudbok på jobbet! :)
bookshelf

2014-10-15 @ 20:15:11
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0