OMG, hur bra ser inte det här ut?

 
 
Under 2014 läste jag "Me and Earl and the Dying Girl" (recension HÄR) och blev inte förälskad, även om jag tyckte att det var en helt okej bok. När jag sedan hörde nyheten om att den skulle bli film tänkte jag inte särskilt mycket på det, för ärligt, hur ofta är filmen bättre än boken? Men för några dagar sedan såg jag att Raeleen från Padfoot and Prongs 07 på YouTube tweetade om att trailern hade släppts, och då tog min nyfikenhet överhanden, och vad glad jag är över det! Filmen ser helt fantastisk ut, och jag är plötsligt så taggad på att se den! Dessutom visste jag inte att Olivia Cooke ("Bates Motel") skulle vara med, och hon är ju också helt amazing! Jag måste helt klart se den här filmen när den släpps!
Har ni läst boken? Är ni sugna på att se filmen?
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inte läst boken, och kommer troligtvis inte att göra det heller, men filmen ser bra ut! :)

2015-04-11 @ 19:55:50
URL: http://boooklovin.blogspot.se
Postat av: Beate

Den ser jättebra ut! :D Vet dock inte om jag kommer se den (TFIoS-syndromet där jag tycker den verkar för sorglig och låter bli)...

2015-04-20 @ 22:27:14
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0