Bokväncirkelsbok + födelsedagspaket

 
 
Tack ännu en gång till Anna
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, vilket roligt paket. Jag gillade verkligen Supernaturalfigurerna. :) Stort grattis Anna!! :)
ps. sist jag fick en bokvänscirkel bok var under 2013 nån gång. :/ ds.

2015-02-07 @ 11:45:04
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Anna

Alltså ihhhihih! Älskar att kolla på dina videos för du är alltid så excited när du öppnar paket! :D Och haha, nää, du är inte bortskämd av mig, älskar bara att skicka med lite extra istället för bara boken :P Fast nu har jag inga fler bokcirkelböcker hos mig (de tre senaste kom i samma paket för mig någon gång för ett år sedan). Undrar vart alla böcker befinner sig just nu. Ang. filmen: jag hittade den på rea så köpte en version till dig och en till mig :P Tycker att du borde läsa boken eller se filmen (fast känner jag dig rätt som bokälskare så lär du inte vilja se filmen innan du läser boken) för den är awesome! Tycker jag i alla fall :) Har liksom återupptäckt all awesomeness i böckerna nu när jag läser om dem också! Grattis igen! :D

2015-02-09 @ 13:17:58
URL: http://readingthisworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0