Läs-OS-A-Lot Gren 4: Mitt bidrag

Av alla veckor i mitt liv att bli upptagen på, så lyckades jag pricka in helt fel vecka. I torsdags fyllde jag år, och varje dag sedan dess har varit helt fylld med aktiviteter, vilket är högst ovanligt för mig. På grund av mitt plötsligt så stressiga liv har jag inte riktigt haft tid att göra de senaste grenarna. Idag har jag dock haft tid, så jag satte mig och skrev en liten låttext som suger, men låt oss ignorera det.
 
Låten som jag har använt som bakgrund är denna:
 
You're The One That I Want - Grease

I Paris, helt övergiven
Utan minsta ordförråd
På en skola utan vänner
Det är så jag känner!
 
Jag träffa' St.Clair, i kafeterian
Vackert hår & brittiskt tal
Jag träffa' St.Clair, men han var upptagen
Hade flickvän i Paris
Det var kört, det var kört för mig direkt
 
Det är han jag vill ha,
Han jag vill ha
Oo, oo, oo, St, Clair
 
Den jag vill ha,
Han jag vill ha 
Oo,oo,oo, St.Clair
 
Den jag vill ha, 
Han jag vill ha
Oo,oo,oo, vill ha St.Clair
Mais oui c'est sûr
 
Jag antar att ni kan gissa vilken bok jag har valt, men om ni inte vet det kan ni klicka HÄR för att komma till bokens Goodreadssida.
 
Och ja, jag är verkligen inte nöjd med den här texten, men jag är tydligen inte särskilt talangfull när det kommer till att skriva låttexter. Jag tror att jag ska hålla mig till vintermodellande istället (låt oss inte heller prata om hur lång tid det tog att skriva den här texten...).
 
Hoppas att läsningen går bra för er! Berätta gärna för mig hur bra er läsning går! Hittills har jag bara läst ut en bilderbok och ca 80 sidor i Harry Potter... Jag tror att Harry Potter håller på att sätta mig i en lässvacka (precis som förra gången jag försökte läsa den)...
 
/Anna(:
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, tycker att den var bra! Själv är jag helt körd på den här utmaningen. Jag älskar musik, men att göra musik eller att försöka koppla ihop musik och böcker är verkligen inte min grej. Men jag ska göra ett försök till uppsamlingsheatet hade jag tänkt. Någonting ska jag väl lyckas få ihop. ^^

Svar: Hahah, tack^^ Jag tycker att ditt bidrag var toppenbra också! :D
bookshelf

2015-02-15 @ 20:07:43
URL: http://boooklovin.blogspot.se
Postat av: Beate

Haha den här var jättecatchy ju! :D Well done!

Svar: Hahaha, taack! ^^
bookshelf

2015-02-16 @ 09:51:42
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0