Läs-OS-A-Lot Gren 5: Mitt bidrag

 Igår tänkte och tänkte jag över vad jag skulle cosplaya som, men utan resultat. Alla karaktärer jag kunde tänka på var antingen för vardagliga, eller för svåra. Just nu läser jag dock, som ni kanske redan vet, tredje Harry Potter-boken, och den gav mig en idé. Jag tyckte att det verkade som en utmärkt idé till en början, men det var först när jag stod med alla lager kläder på mig som jag började ångra mig. Svetten lackade i pannan, min frisyr blev helt förstörd, och dessutom blev slutresultatet inget vidare...
 
LÅT MIG PRESENTERA: ANNA - RAPDEMENTORN
Ehm, ja. Som sagt. En dementor, skulle det föreställa... 
 (jag har en mapp på datorn nu som heter "dementoranna")
 
 
Här kan ni få några av de andra vackra bilder som inte klarade sig i utrensningen, och där jag ser ännu mer ut som en dementor som rappar.
I'm the kind of person that you don't wanna fuck with
 
I'm so fancyyy
 
HOPPAS LÄSNINGEN GÅR BRA FÖR ER! 
 
/Anna(:
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Åh herregud, skrattade så mycket att jag fick ont i magen av dina bilder och bildtexter :D

Svar: Hahaha, vad roligt att det kunde göra dig glad! ^^ Du skulle bara se hur det såg ut när jag försökte ta bilderna. Herregud. Jag höll på att svettas ihjäl med den där filten på huvudet^^
bookshelf

2015-02-16 @ 12:39:39
URL: http://boktycke.wordpress.com
Postat av: Frida

Haha, awesome! Rapdementorer är det nya, så mycket häftigare än vanliga dementorer. Älskar namnet på mappen med - säger man det med lite engelsk uttal sådär skulle det verkligen passa som artistnamn - DEMENTORANNA ;)

2015-02-16 @ 13:06:43
URL: http://boooklovin.blogspot.se
Postat av: Beate

UNDERBART!!! :D Den sista bilden skulle det typ kunna bli en meme av xD

2015-02-16 @ 15:57:29
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0