Läs-OS-A-Lot: Sammanfattning gren 3 & 4

Precis som Beate ska jag nu sammanfatta två grenar, gren 3 och 4. Om jag har missat ert bidrag, säg till så att jag kan lägga till er!  Klicka på namnen för att komma till allas olika inlägg.
 
Gren 3: Ljudboksuppläsare
 
Frida  lät Gwaine läsa in en ljudbok, med en annorlunda twist
 
Klara överraskade sin syster genom att helt plötsligt bara börja läsa för henne
 
Elvira läste högt ur Harry Potter medan hon vandrade genom skogen med sin familj 
 
 
Gren 4: Litterära toner
 

Josefin skrev en bokig refräng till en låt
 
 
Frida knåpade ihop en  låtlista med en låt till varje kapitel i första Harry Potter-boken
 
 
Beate skrev en ny text till den kända låten "Don't Stop Believing". Gå till hennes blogg för att se hela texten
 
Elvira parade ihop en låt av Veronica Maggio med en bok. Vill ni veta vilken? Besök hennes blogg!
 
 Tack till ALLA som har gjort ett bidrag under Läs-OS-A-Lot! Det har varit så roligt att se alla era kreativa bidrag, och de har gjort mig så glad! Som sagt, om jag har missat ditt bidrag, säg till!
 
Och ni har fortfarande till kl 23.59 på er att komma med era sista bidrag!
 
 
Hoppas att ni har tyckt att det har varit roligt!

/Anna(:
  

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jaaaa! Det har varit så. Himla. Roligt. Och gud vad kreativa och bra bidrag alla gjort! :D Bästa som hänt på länge i bokbloggarvärlden tycker jag :)

Svar: Åååh, taaack! Vad glad jag blir att höra att du tyckte det! Förhoppningsvis kan vi göra något liknande i framtiden! :D
bookshelf

2015-02-18 @ 09:53:39
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: Emelie

Alltså seriöst vilka roliga utmaningar!!! Åååååh önskar jag hade hunnit vara med, men är mitt uppe i tentavecka :@ Hoppas ni gör något liknande igen! :D

2015-02-18 @ 19:49:18
URL: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com
Postat av: Äbba

Åh vilka härliga bidrag! Tyvärr har jag själv inte hunnit/haft inspiration att göra något (vilket jag smått ångrar nu...)

Ett litet tips, när du länkar till bloggarna, ta bort "#commet-form" ur länken, då visas blogginlägget från början och inte längst ner vid kommentarerna ^^

Here's to a lyckat läs-a-lot!

Svar: Vad synd att du inte hann vara med :(
TACK FÖR TIPSET!! Jag har redan testat att använda det en gång, nu ska vi hoppas att jag kommer ihåg att göra det i fortsättninge också^^
bookshelf

2015-02-19 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0