Ny recensionssida

Som ni kanske vet har jag ett inlägg på bloggen som heter "Recensioner A-Ö" där jag länkar till alla recensioner jag har skrivit. Häromdagen fick jag en väldigt otrevlig överraskning när jag skulle uppdatera den listan med lite nya recensioner. Det gick nämligen inte. Jag skrev till Blogg.se och de sa till mig att man bara kunde ha 100 länkar i ett inlägg. 
 
Låt oss inte prata om hur förbannad det gjorde mig. Låt oss inte heller tala om hur många timmar jag satt med originalinlägget innan alla länkar var på plats.
 
Så jag bestämde mig för att slösa ännu lite mer tid och skapade därför en helt ny underblogg - helt och hållet dedikerad till mina recensioner. Det är den som nu ligger länkad uppe under headern där det står "Recensioner A-Ö".Efter att ha slitit av halva mitt hår i några timmar fick jag äntligen till bloggen som jag ville ha den, och nu kan jag pusta ut (tills nästa problem kommer, vilket det garanterat gör).
 
Klicka på bilden om ni vill komma till sidan
 
Vad var poängen med det här fruktansvärt onödiga inlägg, undrar säkert ni. Först och främst var det en varning till alla er andra Blogg.se-användare. Om ni har ett inlägg där ni listar alla era recensioner så kommer det inlägget sluta att fungera när ni når 100 stycken. Tänkte bara att jag skulle varna er om det, så att ni slipper bli lika sura som jag.
 
Den andra anledningen är att sidan blev bättre än förväntat - och jag slet med den länge, även om det inte syns - så om ni har lust kan ni ju alltid kolla in den! :)
 
Den senaste tiden har jag också börjat länka till mina bloggrecensioner i Goodreads-recensionerna, så att det ska bli lättare för alla att hitta mina recensioner. 
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Frida

Så himla dumt att ha en sådan gräns! Och att man inte får någon information om det heller. Dåligt! Men tycker att din recensionssida blev väldigt fin. :)

2015-02-07 @ 16:50:28
URL: http://boooklovin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0