Sammanfattning av 2014

 
Hoppas att ni tycker om min lilla sammanfattning av 2014! 
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha, alltså jag kommer för alltid komma ihåg din bitterhet över Brott & Straff, speciellt när jag väl pluggat klart och faktiskt kommer ut i läraryrket. Vet att jag sagt det tidigare, men jag lovar att aldrig utsätta mina framtida elever för den boken. Alla dina bittra kommentarer kommer hemsöka mig så fort jag ens kommer på tanken ;D

Som vanligt, skitkul video! Och ja, The Ocean at the End of the Lane är ju helt fantastisk! :D

Svar: Hahahahah, det känns skönt att veta att jag i alla fall har lyckats övertala NÅGON i den här världen att inte tvinga på den på sina elever! Då har jag bidragit med något här i livet (även om det betyder att jag alltid kommer bli ihågkommen som Brott och Straff-tjejen^^)!
Tack, vad kul att du gillade den! :D
bookshelf

2015-01-15 @ 23:24:26
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie

Mysig video som vanligt =)!

Kanske skulle lyssnat på Oz istället för att läsa den, för tyvärr gillade jag den inte alls :(

Den sitter fast/ Stuck tyckte jag också var jättemysig/rolig ^^ dock älskar jag även tecknarstilen!

2015-01-17 @ 10:36:19
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Beate

Jättebra video!! Älskar sådana här sammanfattningar, det blir bara en massa kärlek och det är underbart :D

Svar: Taack<33 :D Ja, de är nice! :D
bookshelf

2015-01-18 @ 12:24:05
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0