Den lilla viktiga detaljen om slutdatum

Jag har fått en del frågor om när min tävling egentligen tar slut, och jag måste erkänna att det är en väldigt bra fråga som många säkert vill ha svar på. Anledningen till varför jag inte har berättat det för er är för att jag, trots fem år som bloggare, fortfarande verkar vara orutinerad. Jag glömde helt enkelt bort att en tävling måste ta slut. Så nu ska jag hitta på ett datum när tävlingen stänger.
 
TÄVLINGEN STÄNGER FREDAGEN DEN 10:DE JULI KL 23:59!
 
Om ni inte har hunnit svara på alla frågor än så har ni alltså gott om tid på er. Dessutom har jag 87 kommentarer som jag knappt har hunnit läsa igenom, så ni kan ju gissa hur lång tid det dröjer innan jag kommer med ett resultat. Vi får hoppas att bloggen inte har hunnit fylla sex år då bara. 
 
Ha en trevlig kväll! Nu ska jag fortsätta äta jordgubbar och titta på youtube-videor.
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Vad gott med jordgubbar!! :)

Svar: Ja, jordgubbar är fantastiskt! :D
bookshelf

2015-07-07 @ 14:46:29
URL: http://www.bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0