VINNAREN, THE WINNER, LE GAGNANT

Sverige, vi har ett resultat! 
Äntligen har jag tagit tag i att lotta fram vinnaren till min födelsedagstävling! Men innan jag avslöjar vinnaren vill jag bara tacka alla som sa grattis på min bloggs födelsedag. Jag vill också tacka de som deltog i tävlingen, och alla ni som har sagt så snälla ord. Jag ska självklart svara på era kommentarer, men det är en hel del, så det lär nog dröja. Men ärligt talat, vem är förvånad över det? I alla fall tyckte jag att den här tävlingen var superrolig, så det ska bli lika kul att avslöja vinnaren nu!
 
Och vinnaren är:
 
 
 
 GRATTIS ANNA FRÅN READINGTHISWORLD
 
Tack till alla ni andra som deltog! Om jag hade varit Bill Gates hade jag låtit er alla vinna. Men häng inte läpp för att ni inte vann den här gången, jag kommer säkert arrangera fler tävlingar i framtiden! Tack ännu en gång!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack igen!!! :D

Svar: VARSÅGOD! :D
bookshelf

2015-07-20 @ 12:37:51
Postat av: Victoria :)

Hej! Jag har en pågående tävling på min blogg om du skulle vilja vara med:)

http://minfantasyvarld.blogspot.se/2015/07/tavling.html

2015-07-20 @ 13:23:56
Postat av: Hannah

Hej! Driver bokbloggen circusandbooksforever.blogspot.se .
Skulle du vilja länka mig så länkar jag dig?

Svar: Jag ber om ursäkt för sent svar men jag länkar gärna till din blogg :)
bookshelf

2015-07-20 @ 17:00:32
URL: http://circusandbooksforever.blogspot.se
Postat av: Bokmonstret

Jättefin bokblogg, kolla gärna in min! kram!

2015-08-13 @ 19:50:49
URL: http://bokmonstret.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0