HP4-läsning

Jag vet inte om ni kanske redan har hunnit se det, men eftersom Beate bloggade om det för ungefär två veckor sedan så skulle det förvåna mig om ni inte hade hunnit se det. I vilket fall som helst ska jag och Beate ha en Harry Potter 4-Read-a-long under juli! Den är typ det minst planerade i hela världshistorien, och jag är orolig för att jag inte ens ska hinna färdigt med hela boken under juli (speciellt eftersom det har tagit mig typ två veckor att ens läsa 180 sidor i en bok med 220 sidor.). 
 
 
MEN VI SKA GÖRA DET. Vare sig ni vill vara med eller inte, men det skulle såklart vara roligt om ni vill det!  The more the merrier, och allt det ni vet!
 
(Kan vi förresten diskutera att Beate skrev på sin blogg att våra omläsningar sammanföll? Hon måste ha fått något om bakfoten för jag har inte ens läst fjärde boken för första gången. Men shh, berätta inte det för Beate.
 
Så här ser i alla fall planeringen ut:
1 juli - Start!
8 juli - Kapitel 9
15 juli - Kapitel 18
22 juli - Kapitel 27
29 juli - Kapitel 35
31 juli - Slut!
 
Okej, jag har på riktigt försökt publicera planeringen, som är det enda viktiga egentligen, men det GÅR INTE. När man för en gångs skull ska blogga så funkar det så klart inte... Jag hänvisar till Beate tills skiten fungerar igen. Men ni vet ju åtminstone när det tar slut (som om man inte hade kunnat räkna ut det alldeles själv?)
Ehm, jag ska försöka uppdatera en gång i veckan om mina tankar, men vi kanske inte ska hoppas på för mycket. Min enda förhoppning för tillfället är typ att ens hinna med läsningen. Eller att åtminstone hinna halvvägs.
 
MEN SNÄLLA VAR MED OCH LÄS HP4 FÖR DET ÄR SÅ MYCKET ROLIGARE NÄR MAN ÄR FLERA SOM LÄSER TILLSAMMANS! OCH SEN KAN VI SKRIVA LÅNGA KOMMENTARER TILL VARANDRA OCH JAG KAN ÄNTLIGEN TA DEL AV HARRY POTTER-GEMENSKAPEN (LÅT OSS IGNORERA ATT JAG SKREV GEMENSAMHETEN FÖRST)!
 
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Bella

Så jäkla kul initiativ ni tagit! :D Dock kommer jag nog inte vara med att läsa om just fyran då det var den bok i serien jag tyckte minst om. Men eftersom det inte var allt för länge sedan så kan jag ändå vara med på de där långa kommentarerna du pratar om ;D

Svar: Åh, vad synd att du inte är med, men kul att ändå om du är med och kommenterar :D
bookshelf

2015-06-28 @ 15:40:14
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Beate

(Är hemma från New York och min totala internet-detox och blir lite överväldigad över allt jag behöver ta igen, men det ska nog gå bra!)

OMG! Faktafel från mitt håll! Måste rättas till så fort jag har tid. Förlåt :P

Haha, ja det är sannerligen väldigt oplanerat xD But I have faith in us!

2015-07-02 @ 18:11:05
URL: http://bokbeate.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0