The Book Jar (#1)

I födelsedagspresent av Anna fick jag en Book Jar, och när jag fick den drog jag en lapp (om än lite ovetandes), så jag tänkte bara visa er lappen och den bok jag valde att läsa. Troligtvis kommer jag att dra en lapp då och då när jag inte riktigt vet vad jag ska läsa, och förhoppningsvis kommer jag då också visa er vad jag väljer att läsa. 
Dolken från Tunis - Agatha Christie
 
För att vara helt ärlig, så läste jag ut den här boken lite tidigare idag. Jag läser snabbare än vad jag hinner blogga! Hosthost. Det här var faktiskt min fjärde Christie-bok, och hade min lärare inte redan spoilat slutet på den här så tror jag nog att den hade utmanat "Och så var de bara en" som Christie-favorit. 
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lena

Agatha Christies böcker är alltid trevliga att läsa.

Svar: Det håller jag verkligen med dig om! Så himla mysiga, och själva mysteriet är alltid väldigt bra och smart!
bookshelf

2015-03-12 @ 10:57:16
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Emme

Vilken rolig idé! :D

SV: TACK snälla Anna, du gjorde min kväll♥
Jag vet, jag älskar det! Man kan skapa så mycket med det :D
För en gångs skull är jag faktiskt det, känns underbart! Tack igen, din kommentar var såå härlig♥
Ha en fortsatt bra kväll! :D

Svar: Åh, vad kul att du blev glad! Bilderna var verkligen fina! <3
bookshelf

2015-03-13 @ 23:10:35
URL: http://bokzoem.blogspot.se
Postat av: Amelie

Åh, är detta The Murder of Roger Ackroyd på svenska? Kul att du gillade den mycket trots spoilat slut! Jag blev helt klart nyfiken på mer Christie efter att ha läst den :)

2015-03-14 @ 14:02:15
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag måste fortfarande läsa en bok av Agatha Christie! Har velat det ända sedan jag såg det där Doctor Who-avsnittet, haha. Och vilket rolig idé med en sådan book jar!

2015-03-30 @ 16:33:13
URL: http://bladvandaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0