NaNoWriMo 2016

NaNoWriMo börjar imorgon, och kanske hade ni väntat er några hjälpfulla tips från veteranen och den trefaldiga vinnaren. Tyvärr kommer det inte bli så i år eftersom min tipslåda är helt tom. Låt oss därför istället gå igenom de känslor jag har upplevt de senaste dagarna under min jakt på den perfekta ploten/handlingen. 
 
När jag har försökt frammana den perfekta plotidén från min hjärnas djupaste gömmor
 
När jag har misslyckats med det för tusende gången
 
De första fem minuterna då jag äntligen hittat en ny plotidé
 
 
Fem minuter senare
 
När jag trots ploten ändå försöker skapa tredimensionella karaktärer
 
Mina känslor när jag inser att det är den 31 oktober och jag helt enkelt måste köra på den här idén, hur dålig den än är
 
 
 
 
 
 
  
 Och november har inte ens börjat än! TJOHO!
 
Hur går det för er, mina kära vänner? Jag ber för att det går bättre för er än så länge.
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Beate

Alltså Anna du är queen på att välja gifs!!! Och för mig är NaNo lyckat än så länge, jag har en kompis här på folkisen som också är med så vi peppar varandra :) :)

Svar: Alltså, förlåt för världens senaste svar ever, men tack!
bookshelf

2016-11-07 @ 18:04:32
URL: http://bokbeate.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0