Kan inte hålla mig undan Bokmässan

Precis som rubriken antyder så kommer jag att besöka mässan även i år! När jag skrev mitt inlägg för några veckor sedan var jag faktiskt inte helt säker, men nu är det bestämt! Jag och min bästa vän åker dit på lördag och det ska bli så roligt eftersom hon aldrig har varit där tidigare. 
 
Eftersom det var så få bokbloggare som skulle till mässan på lördagen i år så bestämde jag mig för att inte "arrangera" någon bokbloggarträff, men om ni mot all förmodan skulle se mig bland alla miljoners besökare så tvingar jag er att komma fram och hälsa på mig! Jag är inte farlig, men jag kan inte lova något om min vän.
 
Som sammanfattning: Jag är på mässan på lördag och om ni ser mig måste ni komma fram och hälsa! 
 
P.S Min enda bestämda programpunkt som jag vill se än så länge är Roy Fares.
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Åh vad roligt!! Hoppas ni får en riktigt rolig dag :)

2016-09-22 @ 20:09:16
URL: http://www.bokraden.blogspot.com
Postat av: Lena

Ha det så trevligt.

2016-09-23 @ 18:42:38
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Elin - bokparadiset

Hade inte tänkt åka heller men gjorde det ändå, synd att vi missade varandra!

Svar: Ja, så synd! Hade gärna träffat dig igen! :D
bookshelf

2016-09-24 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0