Min sommarlista

Imorgon börjar skolan och jag antar att jag inte hinner läsa ut något mer innan sommarlovet är slut. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av min lista på böcker som jag läst i sommar.

1. 14 år till salu- Caroline Engvall
2. Vren: De glömda rummen- Lotta Olivecrona
3. Långt ifrån kär- Ingrid Olsson
4. Ljudet av ditt hjärta(igen)- Stephenie Meyer
5. Sebastian Darke: Slaget om Keladon- Philip Caveney
6. Bögslungan- Per Alexandersson
7. På svag is- Helena Bross
8. Det är så logiskt alla fattar utom du-Lisa Bjärbo
9. Alva blir storasyster- Pernilla Gesén
10. Habib: Långt,långt borta- Douglas Foley
11. Skuggkysst- Richelle Mead
12. Flinthjärta- Chris Powling
13. Dracula(kort version)- Bram Stoker
14. Saknad:Träffad av blixten- Jenny Carroll/ Meg Cabot
15. Sommardrömmar-Pia Hagmar
16. Den gåtfulla branden-Peter Gissy
17. Crazy love(engelsk)- Eric Brown
18. Gremlin(engelsk)- Chris Powling
19. Percy Jackson och monsterhavet- Rick Riordan
20. Vilma och Happy: Livet som filmstjärna- Eva Callenbo
21. Jag finns- Maja-Maria Henriksson
22. Det glömda kriget 1808-1809- Kim M Kimselius
23. Linas kvällsbok- Emma Hamberg
24. Campingmysteriet- Martin Widmark
25. Linas kvällsbok2-Emma Hamberg
26. Svart ängel- P.C Cast, Kristin Cast
27. Klaras dröm(igen)- Pia Hagmar
28. Vad mina vänner inte vet- Sonya Sones
29. Emilys nya liv- Gull Åkerblom
30. Saknad: Kodnamn Cassandra- Jenny Carroll/Meg Cabot
31. Vad min flickvän inte vet- Sonya Sones
32. Igraine den modiga- Cornelia Funke
33. Textlek- Kate Cann
34. Zack Black and the magic dads(engelsk)-Annie Dalton
35. Trasdockan-Chris Powling

Ja, det var väl alla.Hade gärna läst lite mer men det har bara inte blivit så..

Om ni har orkat kolla igenom listan. Har ni läst någon av böckerna som jag läst i sommar?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Lisa.

Ska själv göra en sån lista, snart. >.<

Men har läst dessa, dock inte alla i sommar. xD

: Räknar upp nummer, eh. xD

4 , 11 , 14 , 19, 23, 25, 26, 30.

2010-08-25 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0