Happy:D

Vi håller på och läser på svenskan och när man har läst ut en bok får man berätta om den för läraren om man vill.
Jag valde att berätta om Tretton skäl varför idag eftersom jag läste ut den igår under lektionen.
Läraren tyckte att sättet jag hade berättat på var så intressant att hon själv blev väldigt sugen på att läsa den. Hon frågade om hon fick låna boken och även om jag hade lånat den på biblioteket så fick hon självklart låna den:). Det ska bli kul att se vad hon tyckte om den.
Det är verkligen roligt att ha en svenskalärare som älskar att läsa(:
/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Siis

Sant,Sant (: Min svenska lärare/Mentor älskar också att läsa så de böcker jag håller på att läsa har hon läst! (: Så håller med dig :D

2010-12-03 @ 18:06:08
URL: http://siisoayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0