Ibland blir man verkligen påverkad

Jag läste precis ut Skuggkysst.
Den slutade verkligen inte som jag ville och pga det som hände så blev jag ledsen.
Det värsta är att den ledsna känslan även hängde kvar när jag hade avslutat boken så jag var inte alls särskilt pratsam. Det är jag fortfarande inte.
Det är både konstigt och coolt att vissa böcker kan påverka så mycket som de gör.
Jag vill ha fortsättningen på boken nu!
Jag vill även att den ledsna känslan ska dämpas lite.
Inget som sker i böckerna har hänt på riktigt men ändå kan man inte hjälpa att känna för personerna och vad som händer.

Har ni blivit påverkad väldigt mycket av en bok någon gång?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Malin

Jotack. Alex Rider böckerna påverkar en massvis. iaf mig... man är precis lika livrädd som han är när folk försöker mörda honom och medkänslan är enorm i t.ex. Scoripa ( jag tänker inte nämna varför eftersom du eventuellt ska läsa böckerna).

Ja... Känslorna påverkar en enormt och även känslorna från de här böckerna hänger i efteråt.

2010-07-16 @ 15:44:12
Postat av: Gudon

Exakt känner jag med, jag bara älskar Vampire Academy :) den är så bra men jag kan inte vänta enda till augusti tills löftet kommer ut vilket är blood promise

2010-07-25 @ 12:40:49
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Anna

Gudon: Vad jag har fattat för så finns Löftet redan.

2010-07-25 @ 22:58:12
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0